Назад к списку

«Қазақстанның білім сапасын халықаралық зерттеулердегі нәтижелері: артта қалу себептерін зерттеу» талдау есебі»

10.04.2021
  • білім беру жүйесіне басым назар аударуға негізделген адами капиталды дамытудың халықаралық тәжірибесін (Финляндия, Оңтүстік Корея, Син- гапур, АҚШ, Эстония кейстері), сондай-ақ басқарушылық шешімдерді қа- былдау үшін ХСЗ нәтижелерін қолдану тәжірибесін зерттеу;
  • елдің ХСЗ-дегі төмен нәтижелерін тек білім беру жүйесінің өзінде ғана емес, сондай-ақ оқу жетістіктеріне әсер ететін контекстік (әлеуметтік-эко- номикалық мәртебе, ерте дамыту, құндылықтар мен ынталар, оқушылар- дың тұрғылықты жері, мектеп сипаттамасы) және басқа да факторларды ескере отырып мәселелендіру;

  • білімберужүйесіненжәнебсқасалалардансарапшылардың,педагогтар- дың және басқарушылардың Қазақстанның PISA, ICILS, PIAAC көрсет- кіштеріне әсер ететіну факторларға қатысты пікірлерін зерттеу;

  • PISA, ICILS, PIAAC төмен нәтижелерінің Қазақстан адами капиталы мен экономикалық дамуына ықтимал салдарын зерттеу;

  • алынған деректер негізінде анықталған мәселелерді шешу және Қа- зақстанның білім беру саясатын жетілдіру жөнінде ұсыныстар кешенін әзірлеу.